DeadMilk

Members

Community Reputation

36 Excellent

About DeadMilk

  • Rank
    Leecher

Community Information

  • Favorite Genre
    Metalcore
  • Favorite Artist
    Silent Planet
  • Preferred Audio Format
    MP3/320

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Daybroke my teeth with this banger of a track. Holy hell
  2. This is insanely good. Definitely gonna add this band to my radar. Feels fresh
  3. i am a moist, creamy cake because of this real pumped for the album to drop
  4. i am wet from this kayak, jonesin' for my preorder to show up
  5. I dunno how you guessed that considering KL, AW, and Vein all started around 2013, and have all released music that sounded drastically different from their current sounds or what each band sounds like. Different writing styles, different song structures. Educate yourself homie
  6. I don’t think anyone is not enjoying both bands my guy. These two EPs have been my most anticipated of the year, and have been a hot topic on the site. There ain’t nothin’ negative here
  7. Hell the fuck yeah, gonna have this playing right after Dealer. Both EPs are my favorite of this year, but I've gotta go with Dealer. The lyricism is much better IMO
  8. AOTY for sure. Been following Riff Raff since he first Tip Toed in them Jordan’s, and that isn’t even a joke. Legendary man
  9. This isn’t something I’d normally listen to, but the bass alone is enough to keep me coming back. tones
  10. Thornhill is easily one of my top 5 favorite bands. Every release these dudes have put out has been solid and this is no exception. Good shit Good shit Good shit Good shit
  11. Super fucking pumped for this! Recently found these guys and have been bumping their stuff. The other song names in the cover make me moist as heck
  12. Took the words right out of my mouth! Definitely good to see more stuff from Johnny.
  13. tayyub bahi comin' at ya with the hottest release of the decade eventually
Copyright © 2013-2019 Kingdom Leaks.