Welcome to Kingdom Leaks

We don't encourage piracy. But we do encourage you to listen to an album before you decide to buy it.

turtaffe

Members
  • Content count

    57
  • Joined

  • Last visited

About turtaffe

  • Rank
    Contributor

Recent Profile Visitors

408 profile views
  1. hope there's some stuff like their EP on this record cus I'm not too much into this. if I wanted to listen to Korn I would Lauren to Korn lol
  2. wow. that's just bad. they use that stupid Woaahoooaahh in every song and it sounds the same as devil in the mirror.
  3. I have listened to say of the dead this song just feels like such a stereotypical cop out song like fallen angels by bvb. it's like a "we are together" kind of song to me. I get that people will disagree with me but I just don't like this song at all compared to the last singles. I do like the breakdown though.
  4. I like breaking Benjamin but they're last two albums sound the same. there's no change at all and I don't wanna listen to the same album twice.
  5. I like Hollywood undead but this song is generic trash and could be easily placed on any album post swan songs. it's like breaking Benjamin. they're afraid to change their sound.
  6. ive seen them live and they're amazing. so much energy. even if he isn't the best vocalist, he more than makes up for it with energy. I also seem to be in the minority on the lyrics. I really like how dark and abrasive they are even if they are super edgy and shit.
  7. it's just bizzie and Krayzie
  8. hyped as fuck. hope to see them when they go on tour, they put on an amazing show. would definitely recommend seeing them live if you have the chance
  9. Can't believe this ever actually got released
  10. Yay snoop
  11. yesss finally thanks kl
  12. this is so fucking horrible. I read the comments and I thought "this can't be that bad" then listened to it and this is terrible.
  13. I know it's not gonna win but the way we rust is actually a really solid record imo, and I still don't get the Northlane hype. they bring nothing new to the table and get tons of praise.
  14. single

    this is just weird. I like papa roach and all and I enjoy their last couple before too but this is just weird. it's like gospel trap skillet nu metal and that's the only way I can describe it