Marco_Earthqk

Members

Community Reputation

77 Excellent

About Marco_Earthqk

  • Rank
    Elite

Community Information

  • Favorite Genre
    Post-Hardcore
  • Favorite Artist
    The Color Morale
  • Preferred Audio Format
    MP3/320

Recent Profile Visitors

963 profile views
  1. I'm pretty excited to this. Their EP was so good.
  2. Had to look that up. I really had no Idea of what happened lol
  3. Surprisingly good. Could use a little more unclean vocals here and there tho, loving the groovyness in this. Favorites are: Here's To You, Find Forever, Rain, Downfall, Second Best and Beautiful Oblivion. Not a fan of: Flexin'. 7,5/10.
  4. Pretty forgetable, to be honest. Sleep talk, Gates of Ivory and Starving To Be Empty are pretty good tho. They'll probably never beat their debut. That album is so good. Might give it more spins to see if it grows.
  5. Damn, thats a voice. Never heard of these guys before, seems like I've been missing something good.
  6. Not feeling this one. When we going to have a new EP or full Album?
  7. Hey, this is actually good. Give them a chance.
  8. Never been a fan of these guys and didn't understand the hype Deadweight had. Anyway, Grave is really addictive.
  9. 1:00 minute in and I'm really confused
  10. My thoughts, exactly! Used to love these guys back in the day, well, still do... but last releases have been a little on the meh side. Anyway, I like this song.
  11. Meh, used to love these guys. Couldn't even finish the song. I know this is them evolving, but it sounds horrible IMO lol
Copyright © 2013-2019 Kingdom Leaks.