Mr. Electric

Grant Macdonald - Superhot Harry (2020)

67 posts in this topic

The real AOTY is here

  • Love 4

Share this post


Link to post

What in the fuck bro :lol: I'm intrigued but scared.

Share this post


Link to post

Gotta admit though those instrumentals are on point :jams: :lol: omg aoty material!

Share this post


Link to post
Just now, Matten08 said:

who the fook is this : / and why is he in his undies..

Grant Macdonald

  • Love 1

Share this post


Link to post

EIGHTEEEEENNNNN NAKED COWBOYS IN THE SHOWERS AT RAM RANCH 

  • Love 5

Share this post


Link to post

This is how we save KL

  • Upvote 1
  • Love 1
  • Haha 3

I learned to be a mannequin

 

https://www.last.fm/user/vbooy57

https://rateyourmusic.com/~vbooy57

 

Please make fun of me

Share this post


Link to post
Just now, Matten08 said:

 

he has gotta be trollin' with this haha!

look him up on spotify and check out his discography.  He is quite serious about his passion for music, what is so wrong about that?

  • Love 1

Share this post


Link to post

posting privileges revoked

  • Love 2

Share this post


Link to post

FUCKIN GRANT. RAM RANCH KING. Aoty obviously

  • Love 1

http://www.facebook.com/DosesNJ

New song "Glass Crown" out now!
http://linktr.ee/Doses

 

Share this post


Link to post
2 minutes ago, Matten08 said:

 

Sadly, i don't have spotify.. but he is like a super gay artist am guessing

Chill out Mr Homophobe

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Just now, Matten08 said:

 

am not haha just a compliment since that's his whole aim here

he has more of a cowboy thing in all honesty.

  • Haha 4

Share this post


Link to post



Nothing beats his song about Varials, yes, that Varials.

  • Upvote 1
  • Love 2
  • Haha 2

http://www.facebook.com/DosesNJ

New song "Glass Crown" out now!
http://linktr.ee/Doses

 

Share this post


Link to post
2 minutes ago, Matten08 said:

 

Oh so he's a super gay farmer too.. Scarlxrd goes harder tbh

lol, here you are comparing Grant Macdonald to Scarlxrd. You're turning Scarlxrd into a meme lulul

  • Haha 4

Share this post


Link to post
6 minutes ago, Matten08 said:

 

Oh so he's a super gay farmer too.. Scarlxrd goes harder tbh

Fucks sake no one cares about how badly you want scarlxrd to fuck you in the ass 

  • Haha 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Just now, Matten08 said:

 

Noo not a meme : O how dare you! this guy doesn't have a fanbase..just no way

Now see, that is where you are very wrong oh buddy oh pal.  Bee tee dubz, you commenting about Scarlxrd on everything is in fact, turning him into a meme lol

Share this post


Link to post

do y you guys have the dryest sense of humor or am I having a stroke

  • Upvote 1
  • Haha 5

Share this post


Link to post
Just now, degausser said:

do y you guys have the dryest sense of humor or am I having a stroke

Yes

  • Love 2

Share this post


Link to post
2 minutes ago, degausser said:

do y you guys have the dryest sense of humor or am I having a stroke

cmon bb its friday night and we are bored, come join in on the meme

Share this post


Link to post

Finally some good fucking music from this boring leak day

  • Love 3

Share this post


Link to post

the rest of music is cancelled 

  • Upvote 2

 

 

EFo5Hj3XoAAmas3.jpg

Share this post


Link to post

Never expected to see such a highly anticipated artist such as Grant grace the likes of Kingdom Leaks.

1 hour ago, degausser said:

do y you guys have the dryest sense of humor or am I having a stroke

Shut up.

Share this post


Link to post

I'm not requesting I'm asking but can we get a Grant McDonald discography posted? Never mind the fact that it would be as large as every other discography on here combined, we need grant

  • Upvote 1
  • Love 2

20200608_180043.png

Share this post


Link to post

How dare them use my picture without my permission! i will sue! :P

Share this post


Link to post

So funny - wow  - definitely gonna be a hit with a portion of the public. 

  • Downvote 2

Share this post


Link to post

""""""""""""""""Music is art"""""""""""""""""""

 

sure KAREN

Share this post


Link to post

THE SEXIEST AND GREATEST MUSIC OF OUR GENERATION. EIGHTEEN NAKED COWB

  • Haha 1

Share this post


Link to post

I like the cover.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Copyright © 2013-2020 Kingdom Leaks.