desk

Spirit Breaker - Pure Fury & Wonder (Single) (2020)

18 posts in this topic

600x600bb.jpg
Release - March 3rd, 2020
Genre - Metalcore, Djent
Quality - MP3, 320 kbps CBR

 

Tracklist:

01. Pure Fury & Wonder (3:27)

 

Download

 

Support!

Facebook / iTunes

 

 

  • Upvote 6
  • Love 2

let me in.

8c1R5CB.gif

 

Share this post


Link to post

Other Releases by

Holy hell I'm so happy I clicked play on this.

  • Love 1

Share this post


Link to post

Thanks for checking us out bro!!!! 

  • Upvote 3
  • Love 2

Share this post


Link to post

Well hot damn! That was really good.

  • Love 1

596608895_na2020newkl.png.cf55878107374737a11284053516e96b.png

Share this post


Link to post
13 minutes ago, Spirittre said:

Thanks for checking us out bro!!!! 

HOLY SHIT! Had no idea you used KL! Lmao, I legit just posted on your insta. 😂 Fantastic work on this stuff.

  • Love 1

Share this post


Link to post

Damn that vocalist has got some pipes. Love the variety in the vocals. Rad shit.

  • Love 1

Share this post


Link to post

not bad

  • Love 1

Share this post


Link to post

I've been following these guys since the begining, even before they changed to this band name and this is a huge step up. They were already great, but this quality is top notch. 

  • Love 1

Share this post


Link to post

holy shit this is good.  

  • Love 1

Formerly known as
Nice_Backly

WK4Ilr1.jpg

Share this post


Link to post

Thanks for giving it a shot,  I hope you all will enjoy the next effort even more. 

  • Upvote 3
  • Love 1

Share this post


Link to post

Hell yes! Been a fan of you guys since the Faded Grey days haha glad to see you're still crushing it. "Susanoo" is still one of my favorite metalcore songs ever made, hope you guys somehow consider re-releasing that song under the SB name one day ;)

  • Love 1

Share this post


Link to post
1 hour ago, MidniteSkull said:

This album art looks familiar

Atrium - Synthesis

 

Still gonna check this out tho

 

It's a public domain photo, if I'm not mistaken. Meaning it's an free picture anyone can use in any capacity (even with minimal editing) without worry of copyright.

Share this post


Link to post
14 hours ago, k a i y k o said:

 

It's a public domain photo, if I'm not mistaken. Meaning it's an free picture anyone can use in any capacity (even with minimal editing) without worry of copyright.

I figured as much, not trying to throw shade either, just observing.  Single is pretty good tho.

Share this post


Link to post

Good shit dudes, your last album was great

  • Love 1

ABUSEOFPOWER.JPG

BCJNh3t.png

 

Share this post


Link to post

Thank you bro the new album is a beater but I'm biased since I helped write it. 

But technically you guys have already heard two tracks from it so far. 

Share this post


Link to post

Wow!

How did I let this band slip past me. 

They're incredible. Some of the best metalcore I've heard lately. 

  • Love 1

Share this post


Link to post

I appreciate you! 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Copyright © 2013-2020 Kingdom Leaks.