mR12

Korn - Youll Never Find Me (Single) (2019)

37 posts in this topic

Can't wait for this record to drop. Thanks for posting.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dope, thank you @mR12 !!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

This new song is super old school. I've had it on repeat since the premiere.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A great blend of new and old korn, fucking love it.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Someone told me new album is called "the nothing" out sep 13. I'm at work and havent checked yet. Take it with salt haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unexpectedly good

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me before new koRn: meh idgaf

 

Me after listening to the single: leAk kOrn or KL riots

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Steveaux69 said:

Someone told me new album is called "the nothing" out sep 13. I'm at work and havent checked yet. Take it with salt haha.

 

That is correct :)

 

Has a nice mix of new and old Korn in it, preeeeetty good.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, I expected another nu metal band trying to revive their old fame

Fugg me was I wrong

Only a few seconds, I knew I would like this

 

The second half of the song is damn good

Share this post


Link to post
Share on other sites

This song was a pleasant surprise, I love it. Excited for the new album!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i feel Davis pain about his lost... this song is so powerful and catchy i love it 10/10 

can't wait for september.

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is super good, really powerful song

23 minutes ago, Steveaux69 said:

Someone told me new album is called "the nothing" out sep 13. I'm at work and havent checked yet. Take it with salt haha.

That's right, it's in the YouTube video description

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beautiful thing 🖤🖤🖤

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love the outro with Jon letting out his emotions, I wonder if this album will be heavy with the emotion considering Jon's wife passing

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Dust of Pain said:

Unexpectedly good

Is what you should've said when this came out 

It was easily their best release in over a decade, maybe a decade and a half.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Clappy.xD said:

This song was a pleasant surprise, I love it. Excited for the new album!

Bro your profile picture is legendary like the father, and his father and his fathers father and his fathers fathers father

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

woah!! I liked their previous record but this is far superior fuckkk, the ending is sooo old school korn:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

im diggin it!!! anyone else feel the production is a little off tho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy shit I did not see this coming. I listened to SOS last night as a revisit and I did think it was the best of the newer material Korn has put out, but this has a beautiful blend of their old style that was extremely emotional, heavy and weird in the best way possible mixed within their newer sound that has extremely catchy hooks and soaring melodies.

 

Also the ending straight up took me back to self titled days,  the way it's looking the bois are gonna deliver us something truly special with this record 10/10.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great song. Slipknot and Korn are gonna be a close one for my favorite aoty. Fall is looking great for new music as always. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Love this song. Has a Korn III feel to it. The breakdown was badass as fuck.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuccckkkk that hits extremely hard. Damn! Also the artwork is INCREDIBLE

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wanted to like this so much and i do but it definitely didnt hit me the same way rotting in vein or insane did. I think the production is to blame for that. I get there going for that more raw style of the old albums but i much prefer the untouchables/sos wall of sound type production. I will say I love the chorus tho! It just to me korns biggest strength are the guitar riffs and this "riff" just sounds sort of meh. Someone told me this song was actually a bside from paradigm shift. I doubt thats true.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn I'm getting self-titled/Untouchables vibe from this. Great song, hopefully the album will be even better and heavier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm so excited for this album because it seems they get better with each release (obviously not including the awful dubstep collab one 😂) and because with the death of Jonathan's wife while working on this album, you know it's gonna be a dark and emotional album.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Copyright © 2013-2019 Kingdom Leaks.