Summers

Make Them Suffer - Hollowed Heart (Single) (2019)

42 posts in this topic

These guys are remarkable 

Share this post


Link to post
Share on other sites

10/10 THIS WAS MY FUCKING END

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sean is a god damn animal. This is great metalcore.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

hell fucking yeah, much much better then 27

  • Upvote 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is definitely going into top 5 AOTY. Love this band, love this direction they took. It's like mix of Worlds Apart with shit like Neverbloom and I absolutely adore it

 

  • Upvote 6
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good god, this shit slaps. So fucking pumped for the album.

  • Upvote 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

holy. fucking. shit. this SLAPS

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeebus I was not ready for that opening scream, these riffs are so fucking dense I can taste them. 


MAIRTJf.gif

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesus Christ, can't wait until we get 320. It's a pretty poor 192 but the song is fucking excellent.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

So vicious it's just unfair to the rest of the genre. Metalcore just went up a level.

  • Upvote 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I really want to make a joke about this song being more brutal than the massacre at Tiananmen Square, but that joke would be extremely insensitive so I'll end it at that...

  • Love 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is one of the best heavy songs I’ve heard in a long time. Holy shit.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well suck me sideways. So glad these guys didn't get softer... I kinda thought it was coming after 27. This shit RIPS

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

another one long breakdown with girl trying to sing and basic keys in background?

  • Upvote 2
  • Haha 1
  • Confused 1
  • Downvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hope 27 will be featured on the new album too

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, LinaK said:

another one long breakdown with girl trying to sing and basic keys in background?

 

Actually no.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is what the last album was missing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is this the final mix ??? Or it sounds this bad cause it's a radio rip ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, DekinhoDesu said:

Is this the final mix ??? Or it sounds this bad cause it's a radio rip ?

 

radio rip. You can hear the Triple J ad at the end. Can only imagine how the legit mix sounds.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, LinaK said:

another one long breakdown with girl trying to sing and basic keys in background?

This is an insanely inaccurate description of the vast majority of their music.

 

Anyway... Good god this goes hard. Quality is shit so I'm not going to listen again until they put the song out themselves but jeeeesus I'm happy with what I heard.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Thatoneguy335 said:

This is an insanely inaccurate description of the vast majority of their music.

 

Anyway... Good god this goes hard. Quality is shit so I'm not going to listen again until they put the song out themselves but jeeeesus I'm happy with what I heard.

Just ignore him he likes to troll

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretty solid track, make them suffer usually doesnt dissapoint

Share this post


Link to post
Share on other sites

HELL YES.... Seeing these guys for the 7th time in Sydney next week... KEEN!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy shit, I can't wait to hear this at higher quality. This is pure fireeeeeeeee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

First time listening to them. They go hard. interested to see how the other stuff will be like :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I liked Worlds Apart. I liked 27. And I tots like this!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

And peasants fucking said my boy Sean couldn't scream anymore. Suck me off, ya flogs.
I AM KEEN to see these cunts on Sunday. This is fucking killer. Forever my fave band. Get among it, they deserve all the recognition they're getting lately. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Copyright © 2013-2019 Kingdom Leaks.