serafina

Various Artists - Rock Sound Presents: Worship and Tributes Vol. 2 (2019)

37 posts in this topic

Other Releases by

thank youuuu! very excited to check these out

Share this post


Link to post

Why the hell did they choose "Gives You Hell" out of every song from The All American Rejects? Pretty good cover album though.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

HOLY FUCK Real Friends covering Duality and it actually being heavy?? Love that

  • Upvote 1
  • Love 2

Share this post


Link to post

@Ashtiel 

01. Real Friends - Duality (Slipknot cover)
02. WSTR - Gives You Hell (The All-American Rejects cover)
03. Deaf Havana - The Fight Song (Marilyn Manson cover)
04. Stand Atlantic - MakeDamnSure (Taking Back Sunday cover)
05. The Faim - Ride (Twenty One Pilots cover)
06. Waterparks - Beating Heart Baby (Head Automatica cover)
07. Seaway - A Praise Chorus (Jimmy Eat World cover)
08. Set It Off - Feeling This (blink-182 cover)
09. Sleeping With Sirens - Machinehead (Bush cover)
10. Our Last Night - High Hopes (Panic! At The Disco cover)
11. Grandson - Maria (Rage Against The Machine cover)
12. Memphis May Fire - Faint (Linkin Park cover)
13. As It Is - Drown (Bring Me The Horizon cover)

  • Upvote 2

tumblr_oogflfTa4Y1sntf5mo1_500.gif

Share this post


Link to post
7 minutes ago, Cosmic Reaper said:

@Ashtiel 

01. Real Friends - Duality (Slipknot cover)
02. WSTR - Gives You Hell (The All-American Rejects cover)
03. Deaf Havana - The Fight Song (Marilyn Manson cover)
04. Stand Atlantic - MakeDamnSure (Taking Back Sunday cover)
05. The Faim - Ride (Twenty One Pilots cover)
06. Waterparks - Beating Heart Baby (Head Automatica cover)
07. Seaway - A Praise Chorus (Jimmy Eat World cover)
08. Set It Off - Feeling This (blink-182 cover)
09. Sleeping With Sirens - Machinehead (Bush cover)
10. Our Last Night - High Hopes (Panic! At The Disco cover)
11. Grandson - Maria (Rage Against The Machine cover)
12. Memphis May Fire - Faint (Linkin Park cover)
13. As It Is - Drown (Bring Me The Horizon cover)

 

added

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

It's actually pretty damn cool. Thanks!

Share this post


Link to post

This seems interesting. Cannot wait to check it out

 

Okay yeah I love it

Share this post


Link to post

Memphis May Fire covering Linkin Park? And it sounds amazing?

 

Whoa.

  • Upvote 4

I watched you burning every bridge, then blame the smoke for your eyes burning.

Share this post


Link to post

And I thought Crossfaith covering Faint was outstanding

 

  • Upvote 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post

Already deleted every song except Faint, god, this one is epic

  • Love 1

Share this post


Link to post

baixando!

 

será que alguém teria o vol. 1 ?  :wub:

  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Real Friends and MMF delivered here. Both VERY solid renditions.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Highlights for me:

 

Real Friends - That deceptive acoustic intro was 10/10, same with the rest of the song (Dan especially delivered)

Set It Off - This Blink cover was actually really cool, potentially my favourite track on the album tbh

Sleeping With Sirens - I really want them to get inspired by this sound, it works so well for them

Memphis May Fire - Best thing they've done since 2012, which is kinda sad lmao

As It Is - This was really nice, these guys are killing it lately

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post

I was gonna make a neck deep joke, but to be honest, the wstr cover reminded me of mcr more

and another band called all american rejects, I dunno if anyone has heard of them

  • Haha 1

20200608_180043.png

Share this post


Link to post

Some decent covers. The Manson cover is cringe inducing though. Vox just don't fit at all.

Share this post


Link to post

I believe Travis Barker plays drums as guest with Set It Off

Share this post


Link to post
1 hour ago, sfmikica said:

I believe Travis Barker plays drums as guest with Set It Off

Nope! The band did use his drum kit for the recording, though! He let them use it for the cover :)

Share this post


Link to post

Real Friends, MMF, and Our Last Night are really good. SWS is aight and the rest = poop

  • Upvote 1

tumblr_mb34zsMLZ51r74zpdo1_500.gif

Share this post


Link to post

MMF, SWS, and OLN, is something great in this

Share this post


Link to post
55 minutes ago, Kixikizie said:

the album will be available on Spotify?

I just looked and didn't see it. Wanted to see if it was worth dl'ing. Oh well

Share this post


Link to post

01. Real Friends - Duality (Slipknot cover) - 10/10
02. WSTR - Gives You Hell (The All-American Rejects cover) - 9/10
03. Deaf Havana - The Fight Song (Marilyn Manson cover) 0/10
04. Stand Atlantic - MakeDamnSure (Taking Back Sunday cover) - 10/10
05. The Faim - Ride (Twenty One Pilots cover) - 3/10
06. Waterparks - Beating Heart Baby (Head Automatica cover) - 0/10
07. Seaway - A Praise Chorus (Jimmy Eat World cover) - 10/10
08. Set It Off - Feeling This (blink-182 cover) - killed a great song.
09. Sleeping With Sirens - Machinehead (Bush cover) - never played it
10. Our Last Night - High Hopes (Panic! At The Disco cover) -10/10
11. Grandson - Maria (Rage Against The Machine cover) - Um
12. Memphis May Fire - Faint (Linkin Park cover) - 10/10
13. As It Is - Drown (Bring Me The Horizon cover) -10/10


You Make Me Wanna Forget 

Share this post


Link to post
26 minutes ago, ×KING×ReLLIK× said:

01. Real Friends - Duality (Slipknot cover) - 10/10
02. WSTR - Gives You Hell (The All-American Rejects cover) - 9/10
03. Deaf Havana - The Fight Song (Marilyn Manson cover) 0/10
04. Stand Atlantic - MakeDamnSure (Taking Back Sunday cover) - 10/10
05. The Faim - Ride (Twenty One Pilots cover) - 3/10
06. Waterparks - Beating Heart Baby (Head Automatica cover) - 0/10
07. Seaway - A Praise Chorus (Jimmy Eat World cover) - 10/10
08. Set It Off - Feeling This (blink-182 cover) - killed a great song.
09. Sleeping With Sirens - Machinehead (Bush cover) - never played it
10. Our Last Night - High Hopes (Panic! At The Disco cover) -10/10
11. Grandson - Maria (Rage Against The Machine cover) - Um
12. Memphis May Fire - Faint (Linkin Park cover) - 10/10
13. As It Is - Drown (Bring Me The Horizon cover) -10/10

Yeah exactly why Grandson for RATM.

  • Haha 1

Share this post


Link to post

2 or 3 decent covers other than that, couple of deli's missing their butcher imo.

  • Upvote 1

banner.jpg

 

I've been around for a minute.

Share this post


Link to post

How can an album with some of my favorite bands covering some of my favorite bands be so boring ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Copyright © 2013-2020 Kingdom Leaks.