serafina

Hollywood Undead - Discography (2005-2018)

39 posts in this topic

6a5caf9af5770c29e91efcfcef73bdc4b8e642e6

Genre - Rap Rock, Nu Metal

Country - USA

Quality - MP3, 320 kbps CBR (unless otherwise stated)

 

**credit goes to @Bored To Death for putting this stuff together and @Why Nolin? for providing their collection in the first place.**

**in the event of any issues, please message Bored To Death. they will be maintaining this post.**

 

Release List:

Studio Albums

(2011, orig. released in 2008) Swan Songs (Collectors Edition) (includes b-sides & remixes)

(2011) American Tragedy (Deluxe Edition)

(2013) Notes From the Underground (Deluxe Edition)

(2015) Day of the Dead (Deluxe Edition)

(2017) V (Five)

EPs/Singles

(2008) "Christmas in Hollywood" (Single)

(2018) PSALMS (EP)

Compilations

(2006) Hollywood Undead (debut demo(?), originally released to MySpace) [128 kbps] 

(2009) Desperate Measures (compilation of b-sides & live tracks)

(2011) American Tragedy Redux (remix album)

 

Download

 

 

  • Upvote 1
  • Love 5

Share this post


Link to post

Other Releases by

Thank you so much for posting now I can update all of my hu to 320!!

  • Upvote 1

ezgif-4-691fb700c39e.gif.3ecc240b91235490915e500fd7210f2a.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
15 minutes ago, Daniel_Defoe said:

OH MY GOD.

 

But I already had it all :lol: :lol:

I had it all too but this is (almost) all high quality. Even got legit 320 of the iTunes tracks instead of 256

  • Love 2

Share this post


Link to post
1 minute ago, Bored To Death said:

I had it all too but this is (almost) all high quality. Even got legit 320 of the iTunes tracks instead of 256

I love HU dude but this makes me happy. I actually didn't have about 6 of their songs. (out of the whole discog, man it's so close but so far, so I'm fucking getting them dammit)

  • Upvote 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
2 minutes ago, Daniel_Defoe said:

I love HU dude but this makes me happy. I actually didn't have about 6 of their songs. (out of the whole discog, man it's so close but so far, so I'm fucking getting them dammit)

It's been a bit my guy, are you proud of my orange.

 

I figured a lot of people were missing something, or didn't have it in high quality, they're surprisingly not easy to track down in HQ

  • Upvote 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
1 minute ago, Bored To Death said:

It's been a bit my guy, are you proud of my orange.

 

I figured a lot of people were missing something, or didn't have it in high quality, they're surprisingly not easy to track down in HQ

Yeah I do love your Orange dude! That's great!

And yeah I was missing alittle bit haha. Hellion6 hooked me up with most of it a couple months ago but I think this is amazing haha

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Random hate for no reason

  • Upvote 1

Screen_Shot_2020-09-04_at_7.10.32_PM.png

Share this post


Link to post
1 hour ago, Prototype539 said:

Thank you so much for posting now I can update all of my hu to 320!!

That was kinda my idea behind this actually, i figured people were missing bonus tracks or high quality. I know I was for a long time. And I know people commonly ask for it in HQ

  • Love 2

Share this post


Link to post
Just now, Bored To Death said:

That was kinda my idea behind this actually, i figured people were missing bonus tracks or high quality. I know I was for a long time. And I know people commonly ask for it in HQ

That's the best time to do it is when people want HD and are missing shit. I love it. Now I have the unreleased tracks from 2006, Christmas in Hollywood and the original tracks from Desperate Measures I didn't have. :D

Share this post


Link to post

Nice, already have everything tho kek :like:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Just now, Bored To Death said:

Last thing, if anyone has their demos, non YouTube rip, pls send them to me 

I wish I could say I had it lol but I don't sadly.

Wish I did tho

Share this post


Link to post

downloading those 06 demos for the nostalgia... that's about all this band is good for honestly. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
11 minutes ago, humbleledger said:

downloading those 06 demos for the nostalgia... that's about all this band is good for honestly. 

They've got some pretty good emotional songs imo

But yeah, they're kinda just fun 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Notes From The Underground tracks are separated also New Day doesn't show up on my phone for some reason


ezgif-4-691fb700c39e.gif.3ecc240b91235490915e500fd7210f2a.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Day of the dead does the separation too


ezgif-4-691fb700c39e.gif.3ecc240b91235490915e500fd7210f2a.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
6 minutes ago, Prototype539 said:

Notes From The Underground tracks are separated also New Day doesn't show up on my phone for some reason

Not sure why it's separating. Can try to fix it tomorrow. 

New Day didn't zip apparently. Will redo that too

 

Sorry fir the inconvenience. Putting things together while being drugged on like 3 different pain meds isn't easy 

 

Actually new day is there, unsure why it's not showing up for you 

Share this post


Link to post

Here comes the edgy prick brigade that feel the need to express even the slightest modicum of discontent toward anything this group does. We understand they're polarising and you don't get their music, that doesn't make them inherently bad. Question is why venture onto a posting of a band you despise just to complain? You must have very sad lives.

  • Upvote 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
3 minutes ago, 36Chambers said:

Here comes the edgy prick brigade that feel the need to express even the slightest modicum of discontent toward anything this group does. We understand they're polarising and you don't get their music, that doesn't make them inherently bad. Question is why venture onto a posting of a band you despise just to complain? You must have very sad lives.

This is the first "aggressive" comment here. No need to jump to defend something not being attacked 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
23 minutes ago, Bored To Death said:

New Day is my fault, you should have two files named I Am, one is New Day, I'll fix that now 

Thank you so much there is no rush I can wait till tomorrow if needed


ezgif-4-691fb700c39e.gif.3ecc240b91235490915e500fd7210f2a.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Fixed NFTU and DOTD splitting bonus tracks 
Fixed NFTU download link name 

Fixed New Day sharing a track name with I Am, both should be separate now

Share this post


Link to post
8 minutes ago, Bored To Death said:

Fixed NFTU and DOTD splitting bonus tracks 
Fixed NFTU download link name 

Fixed New Day sharing a track name with I Am, both should be separate now

They are all together but Ghost is on a seperate disc apparently and same with the last 3 on NTFU but New Day shows up now and I can fix those issues myself thank you so much for your help!


ezgif-4-691fb700c39e.gif.3ecc240b91235490915e500fd7210f2a.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

I LOVE YOUUU, I COULDNT FIND ANYTHING OF THEM NOWHERE ♥ ♥ ♥

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Copyright © 2013-2020 Kingdom Leaks.