Frak The Gods

Delusions of Grandeur - Apotheosis (EP) (2018)

21 posts in this topic

600x600bb.jpg

Leaked
Release - June 28th, 2018
Genre - Progressive Metalcore, Post-Grindcore, Djent
Quality - MP3, 320 kbps CBR

*Guitarist from Enterprise Earths other Band*

 

Tracklist:

01. Groovetrain (5:30)
02. Echo (4:08)
03. Shapeshifter (5:07)
04. Five-0 (3:38)
05. Look to the East (6:50)

 

Download

 

Support!

Facebook / iTunes

 

*THIS FUCKING DUDE TAKES A BONG HIT AT 2:50 AND EXHALES IT FOR HIS GROWL!*

  • Upvote 3
  • Love 4
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To be honest, this is probably their best material yet. Will miss these guys

  • Upvote 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

That album artwork though. I am going to miss these guys. Like @BrickFace said. This is some of their best shit and now they are calling it quits. :'( 

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

LET'S GOOOO
It sucks that it's going to be their last record, but they're going out with a loud bang, damn.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bruh.... This EP.... is fucking.. Words can't even describe. I am so soo sooooooo bummed this is their last record. :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hope I'll like the music cause I want this artwork in my library

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, BigBadBrownie said:

I hope I'll like the music cause I want this artwork in my library

They always have sexy artwork

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Im out of it for a little while, and KL gets delusions of grandeur" :D really good ep tho,

Share this post


Link to post
Share on other sites

this band always puts out top notch stuff

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

holy fucking piss balls had no idea these dudes were quitting but fuuuck is this tight. Loved everything they put out especially the rough riders anthem remix!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am from Pittsburgh never knew the guitar player of this band was also in Enterprise Earth

Share this post


Link to post
Share on other sites

You do know enterprise earth came after delusions of grandeur? 

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fucking sick, will be missed

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can't believe they released 4 eps and now quitting. Not even listening to this tease lol. Cool album art as always but I'll just wait for the vocalist to get bored of doing covers and start a new band. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Much love for this band. Everything they put out is great

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

*THIS FUCKING DUDE TAKES A BONG HIT AT 2:50 AND EXHALES IT FOR HIS GROWL!* .....  tfw easily impressed.

 

 

On 6/28/2018 at 2:25 PM, dvsr said:

Can't believe they released 4 eps and now quitting. Not even listening to this tease lol. Cool album art as always but I'll just wait for the vocalist to get bored of doing covers and start a new band. 

you should listen to it, since you obviously like them...        ......      .. .       .....    ............................                            .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28.6.2018 at 11:16 AM, Frak The Gods said:

*THIS FUCKING DUDE TAKES A BONG HIT AT 2:50 AND EXHALES IT FOR HIS GROWL!*

.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, LKA said:

.....

check the initial post, Frakky with his commentary 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, LKA said:

.....

??

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Frak The Gods said:

??

What is that doing on a post?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, BRDSX said:

*THIS FUCKING DUDE TAKES A BONG HIT AT 2:50 AND EXHALES IT FOR HIS GROWL!* .....  tfw easily impressed.

 

 

you should listen to it, since you obviously like them...        ......      .. .       .....    ............................                            .

 Did like them.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Copyright © 2013-2018 Kingdom Leaks