D666N

Falling In Reverse - Losing My Mind (Single) (2018)

52 posts in this topic

600x600bb.jpg

Leaked
Release - February 23, 2018 

Genre - Post-Hardcore, Alternative Rock, Electronic

Quality - MP3, 320 kbps CBR

 

Tracklist:

1. Losing My Mind

 

Download

 

Support!

Facebook / iTunes

 

 

  • Upvote 4
  • Love 2
  • Haha 1

                                                           giphy.gif

Share this post


Link to post

Other Releases by

little more rap esque but i like it

Share this post


Link to post
1 minute ago, DekinhoDesu said:

WHAT THE FUUCK

surprise motherfucker

  • Upvote 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post

is this something from Ronnie's unreleased mixtape, just released under the band name to get more publicity??

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

One really awesome album and right back to the cringecore they go

  • Upvote 1
  • Love 1
  • Confused 1
  • Sad 3

Share this post


Link to post
4 minutes ago, Ossy33xxx said:

is this something from Ronnie's unreleased mixtape, just released under the band name to get more publicity??

nope

Share this post


Link to post

WTF? new album arriving? (after not even a year from the previous one) however very beautiful!

Share this post


Link to post

Uh, nope. I'd rather have their first or third album instead of this bullshit. Neither as decent and as "serious" as their new one, nor as bouncy and fun as those I mentioned at first. Shit.

  • Upvote 1

let me in.

8c1R5CB.gif

 

Share this post


Link to post

fucking awesome, im glad he's 'not changing' and keeping the genre mixing WOOOOOOOOOOOOOOO SO HAPPY, sorry most of the people that don't like this

Share this post


Link to post

well this was unexpected..it's not even mentioned on any of their social sites..do they even know it's released? lol

Share this post


Link to post
12 minutes ago, manoverboard679 said:

well this was unexpected..it's not even mentioned on any of their social sites..do they even know it's released? lol

Out tomorrow

Share this post


Link to post
1 hour ago, Eatlightning said:

One really awesome album and right back to the cringecore they go

the last album you mean? - what did you like about it? - i just thought it was bland and boring. What did i miss?


tumblr_nfx3hbqWqX1s03x0vo1_500.gif.cc6d5528496e9d13151c966cbda83319.gif

 

 

Share this post


Link to post
8 minutes ago, Darquise said:

the last album you mean? - what did you like about it? - i just thought it was bland and boring. What did i miss?

I just thought it was quirky, charming and catchy. Also a lot of variety on it. Every song on it is a completely different style not to mention the departure is one of my favorite closing tracks on an album ever. Just well written.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Just now, Eatlightning said:

I just thought it was quirky, charming and catchy. Also a lot of variety on it. Every song on it is a completely different style not to mention the departure is one of my favorite closing tracks on an album ever. Just well written.

That album has 0 variety compared to there other albums, I agree with @Darquise even though it was a good album it is most definatly their most bland.

I want my FiR to mix genres as much as they did in Fashionably Late, but i know most people don't like that.

  • Love 1

Share this post


Link to post

Nope. But digging the album art.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

mmmmmmmeh, can they go back to the post hardcore style again instead of trying this out again

  • Upvote 1

Screenshot_1414.png

Share this post


Link to post
39 minutes ago, Eatlightning said:

I just thought it was quirky, charming and catchy. Also a lot of variety on it. Every song on it is a completely different style not to mention the departure is one of my favorite closing tracks on an album ever. Just well written.

I shall relisten to them tonight


tumblr_nfx3hbqWqX1s03x0vo1_500.gif.cc6d5528496e9d13151c966cbda83319.gif

 

 

Share this post


Link to post

What's up with all these bands using an 80s vaporwave feel to all their songs. Someone's been watching Blade Runner

Share this post


Link to post
10 minutes ago, GingerDrummer33 said:

What's up with all these bands using an 80s vaporwave feel to all their songs. Someone's been watching Blade Runner

 

I wouldnt be surprised if it has its comeback

 

imagine asking alexandria going back to these trance stuff

 

 

some people here know that I kinda got into LeBrock recently

and they do this 80's synth stuff very well

but they re not crabcore or metalcore

it's pure 80's rock/pop synthwave


...

Share this post


Link to post

I actually like this track,  last album was a seesaw some really great tracks, some really bland tracks but this is actually reading good. Can't wait for the next album

Share this post


Link to post

lmfao 


 

 

EFo5Hj3XoAAmas3.jpg

Share this post


Link to post

This song could have used a breakdown at 3:03. I was lowkey expecting one but I kinda figured they weren't gonna go there. Seems like a lot of bands are going 80s / Vaporwave. I'm still gonna give the unpopular vote here and say that this is a good song despite the lack of a breakdown.

Share this post


Link to post

Didn't they just release an album? Anyway, this is shit... next.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Copyright © 2013-2020 Kingdom Leaks.